Amersfoort: Amsterdamseweg 41 I 035 588 56 90 I info@hrmonline.nl

Uw salarisadministratie en personeelsdiensten in
vertrouwde handen

HRM Online heeft zich de afgelopen jaren geprofileerd als een betrouwbare partner van steeds meer ondernemingen, accountantskantoren en administratiekantoren. In 2003 zijn wij vanuit Soest gestart met het verzorgen van de salarisadministratie van onze eerste opdrachtgever.  Inmiddels verzorgen wij de salarisadministratie voor honderden ondernemingen. Naast het verzorgen van de salarisadministratie voeren wij voor onze klanten ook de personeelsadministratie en geven wij advies over allerlei voorkomende P&O-vraagstukken.

Vast contactpersoon
Onze medewerkers zijn elk verantwoordelijk voor hun eigen klanten. Dit betekent concreet dat onze opdrachtgevers altijd een vast contactpersoon hebben. In de praktijk blijkt dat dit zorgt voor een zakelijk maar ook persoonlijk contact en een plezierige samenwerking.

Output naar wens
Omdat iedere onderneming zijn eigen wensen en eisen heeft kunt u er bij ons voor kiezen op welke manier u uw salarismutaties aanlevert en op welke wijze u uw output van ons wilt ontvangen.  Dit kan per e-mail maar u kunt er ook voor kiezen om uw mutaties zelf in te voeren in onze online portal.

Vaste prijzen
Wij werken met vaste prijzen. Hierdoor komt u nooit voor verassingen te staan. Wanneer u een keer vragen heeft over een loonproductie of een kort advies wilt over een situatie met een medewerker, hoeft u bij ons niet bang te zijn voor een extra factuur.

Kosteloos gesprek?
Spreekt onze manier van werken u aan en wilt u (fors) besparen op salarisadministratie, personeelsadministratie en/of P&O-werkzaamheden? Laten we een afspraak maken. Wij komen graag bij u langs om ons en onze efficiencyverhogende diensten nader aan u voor te stellen maar vooral om te horen wat uw specifieke wensen zijn.

> Afspraak maken